התקשרו אלינו +49 1234 5678 9

תמיכה

משלוח רגיל לעומת משלוח אקספרס

משלוח

משלוח רגיל לעומת משלוח אקספרס

בעת הזמנת מוצרים באופן מקוון, תמיד יש תחום אחד שבו אנשים מתחלקים לשתי קטגוריות: משלוח אקספרס או רגיל. באיזה כדאי לבחור ולמה? מה ההבדל בין השניים?

משלוח רגיל

משלוח רגיל מיועד למי שלא צריך לקבל את החבילה שלו מייד. החבילה תיאסף בדרך כלל מהמחסן ביום העסקים שלאחר ביצוע ההזמנה והיא תישלח בדרך החסכונית ביותר (בדרך כלל באמצעות משאית, תלוי במיקום). החברה תעניק לכם חלון זמן שבמהלכו החבילה תגיע, למשל, 3-7 ימים. תוכלו לעקוב אחר החבילה שלכם באמצעות קוד מעקב המסופק בעת ביצוע ההזמנה.

יתרון: יותר חסכוני.
חיסרון: המשלוח לוקח זמן רב יותר.

משלוח רגיל הוא מושלם עבור אלה ש:

  • מעוניינים לחסוך כסף בשליחת החבילה שלהם.
  • מעדיפים לא לשלוח את החבילה שלהם דרך סניף הדואר.
  • אינם ממהרים לקבל את המשלוח שלהם.
  • יש להם עסק שצריך לשלוח סחורה, אך ללא דחיפות.

משלוח אקספרס

שירות אקספרס, לעומת זאת, הוא צורת המשלוח המהירה ביותר. המשמעות היא שהחבילה תצא מהמחסן או מנקודת האיסוף בהקדם האפשרי ותהיה בדרך אליכם במסלול המהיר ביותר (בדרך כלל בטיסה, במיוחד אם מדובר במשלוח בינלאומי). בדרך כלל משלוח אקספרס מגיע עם התחייבות לתאריך מכיוון שהוא יכלול עלות נוספת בכדי להעביר את החבילה במהירות רבה יותר. זמן האספקה בדרך כלל נע בין 24 ל-72 שעות. תוכל גם לעקוב אחר המסירה של משלוח האקספרס.

יתרון: משלוח מהיר.

חיסרון: עלות גבוהה יותר.

משלוח מהיר הוא אידיאלי עבור:

  • נוסעים השולחים את מזוודותיהם במטרה לאסוף אותם ביעד.
  • מנהלים שצריכים לשלוח מסמכים דחופים.
  • עסקים שצריכים לשלוח דברים במהירות.
  • כל מי שצריך לקבל את החבילה שלו בדחיפות.

משלוח רגיל לעומת משלוח אקספרס

יתכן וזה לא יפתיע אתכם שרוב האנשים מעדיפים משלוח חינם. למעשה, 9 מתוך 10 לקוחות אומרים כי משלוח חינם הוא הסיבה מספר 1 שלהם לקנות באופן מקוון לעיתים קרובות יותר. הנוחות של קניות באינטרנט יחד עם ההצעה החסכונית של משלוח חינם הופכות אותו לאופציה מושכת עבור מרבית הצרכנים. וכאשר ניתנת להם הבחירה, 67 אחוז מהקונים ברשת מעדיפים את צורת המשלוח הזולה ביותר בעוד שרק 2 אחוזים מעדיפים את צורת המשלוח המהירה ביותר. משלוח בחינם או בהנחה בהחלט צריך להיות בראש סדר העדיפויות, כאשר מרבית הקונים, 58 אחוזים, מצהירים כי הם רוצים שעסקים ישפרו את תחום המשלוחים שלהם (כלומר, אפשרויות זולות יותר). לרוב הלקוחות (58 אחוז) לא אכפת להמתין 4-7 ימים לחבילה שתגיע, בעוד ש- 23 אחוזים מוכנים לחכות אפילו 8 ימים ומעלה.

עלות נמוכה או משלוח חינם הם מנצחים ברורים בקרב צרכנים כאשר הרוב מביע את העדפתו לאפשרויות משלוח חסכוניות. עם זאת, חברות משלוחים אינן יכולות להתעלם מהצרכנים שמעדיפים שירותי אקספרס או אלו שעסקיהם דורשים שירותי משלוח דחופים. הצעת משלוח אקספרס איכותי היא חיונית להצלחת חברת שליחויות בתל אביב .