צמצם בפרחים טריים כדי לחסוך כסף בעיצוב חתונה קטנה במרכז עם תקציב נמוך

אני אוהבת פרחים טריים, אבל בכל מה שקשור לתכנון הוצאות החתונה שלי, פרחים, אחד הדברים הראשונים שצריך לעבור. הם בסדר עדיפות נמוך עבורנו בתכנית הגדולה של ימינו.

למרבה הצער, פרחים טריים יכולים להיות יקרים, תלוי בעונה של פרח מסוים. למרבה המזל, יש הרבה אלטרנטיבות פרחים נהדרות לעיצוב החתונה. בין אם אתה מכין פרחי נייר או שאתה מעדיף להשתמש במקלות או נרות כחומר מרכזי במקום, יש כל כך הרבה דרכים מדהימות וידידותיות לתקציב ליצור נוף יפהפה בפחות כסף. אז כדי לחסוך כסף אנו ממליצים להשתמש  בפחות פרחים טריים בעיצוב החתונה שלך.

יש כל כך הרבה אפשרויות לעיצוב חתונה לא פרחונית. שקול כל דבר, החל מספרים ועד אגרטלים, כוסות תה, בקבוקים, חתיכות וינטג', נרות, ועוד הרבה יותר. השולחנות שלך עדיין יכולים להיראות מדהימים בלי להוציא המון כסף על פרחים.

אולי אתה רוצה את המראה הפרחוני בלי המחירים הגבוהים. אם זה המקרה, אולי תרצו לשקול פרחי משי במקום פרחים טריים, שתוכלו למכור לאחר החתונה לכלה אחרת שתחזיר את העלות. אני אוהבת במיוחד את צמחי הלבנדר המלאכותיים האלה שמצאתי באמזון. סופר שיק – ועושה מראה מקסים גם לבית שלך!

לבנדר מלאכותי

זקוק להשראה אלטרנטיבית כלשהי? עיין בסדרות הבלוג שלנו בנושא חלופות לפרחי חתונה. ואם החלטת על שפע של פרחים יפים, גם זה בסדר. כאן ב- איניגו, ריכזנו את המקומות הטובים ביותר לקנות פרחים בתפזורת באופן מקוון כדי לשמור על עלויות נמוכות ככל האפשר. אז אם זה המצב, תצטרך למצוא דרכים לקצץ בעלויות במקום אחר. החדשות הטובות? יש לנו המון טיפים שיעזרו לכם לעשות בדיוק כך!

מחפש רעיונות יצירתיים יותר לסידורי חתונה לא פרחוניים? אנחנו אוהבים את הטיפים האלו ממרתה סטיוארט, מדריך כלות, brit + Co! וכמובן, אם כל השאר נכשל, עבור אל pinterest. יש כל כך הרבה רעיונות עשה זאת בעצמך וניתנות לביצוע לעיצוב החתונה שלך שלא כוללים פרחים. אז אם אתם שואלים אותנו, אנו אומרים: השתמשו בפרחים טריים במידה לעיצוב יום החתונה שלכם!

איך אתה מרגיש לדלג על פרחים טריים לעיצוב היום הגדול שלך?

Leave a Reply