השימוש בזיקוקים לחתונות הוא טרנד חדש יחסית, אך הוא פופולרי מאוד. הם באמת יכולים לעזור לרומם את רוח החגיגה, ויש דרכים מהנות לשלב אותם באירוע שלך. בנוסף, רוב האנשים כבר מכירים כיצד להשתמש בהם מלכתחילה. עם זאת, זוגות מסוימים הם חדשים ברעיון ויש להם המון שאלות. כדי לעזור, הרכבתי את המדריך המהיר הזה כיצד להשתמש הזיקוקים לחתונות. הנה מה שאתה צריך לדעת.

 

שילוב זיקוקים באפשרויות מיוחדות של פירוטכניקה לאירועים

כאשר מחליטים כיצד להשתמש בזיקוקים לחתונות, מרבית הזוגות מנסים להבין כיצד לשלב אותם בפעילויות או בקישוטים שכבר תכננו. זו דרך פשוטה ויעילה להוסיף קצת אור לחגיגה. להלן מספר פעילויות וקישוטים שיכולים להוסיף לחתונה שלך.

 

יציאת חתונה

יציאות לחתונה זהו דבר מסורתי בארצות הברית והם נמשכות עד היום. עם זאת, במקום לזרוק קונפטי או זרעי ציפורים, זוגות רבים מחליטים לחדש את העניינים. שימוש בזיקוקים ליציאת החתונה שלך הוא אחת האפשרויות הפופולריות ביותר. כל שעליך לעשות הוא להגיש לאורחים שלך מסלול של זיקוקים לאורך השביל. זה מייצר תמונות נהדרות, וזה לא יותר יקר כמו שאר האפשרויות.

 

יצירות מרכזיות

אחד הקישוטים הנפוצים ביותר בקבלה הוא מרכזי השולחן. בדרך כלל, אנשים בוחרים פריטים כמו סוכריות או פרחים למקם במרכז השולחנות שלהם. עם זאת, זר זיקוקים יכול להוות פריט נחמד במקום. כמו כן, תוכלו להציב כרטיסי הוראה בסמוך לזיקוקים כך שהאורחים שלכם יידעו מתי להשתמש בהם.

 

נשיקה ראשונה

הרגע החביב על כולם בכל חתונה הוא הנשיקה הראשונה. זהו רגע קסום בו קושרים החתן והכלה את חייהם במחווה פיזית. עם זאת, ההימור עלה הרבה יותר מבחינת תמונות נשיקה ראשונות בלתי נשכחות. זוגות רבים משלבים אבזרים כמו קונפטי, נצנצים או אפילו גורים מהמקלט המקומי. באופן דומה, אפשרות סבירה יותר היא להשתמש בזיקוקים לחתונה כרקע לתמונה. אפקטים של תאורה שנוספו יוצרים ארץ פלאים מסנוורת המדגישה את כוחה של האהבה.

 

ריקוד ראשון

בדומה לנשיקה הראשונה, זיקוקים יכולים להדגיש את הריקוד הראשון של הזוגות. אחת השיטות היא לגרום לשושבינות להשתמש בהן כדי "להכריז" על בני הזוג כשהם מתייצבים על הרחבה. לחלופין, תוכלו לבחור בגרסה שונה כמו זיקוקים בגודל 36 אינץ’ כך שהם ימשיכו להופיע דרך הריקוד הראשון. כך או כך, ההשפעה זהה לתמונות הנשיקה הראשונות; תיאור מדהים של אהבה באור מנצנץ.

 

כתיבה בתמונות

לבסוף, אתה יכול ליצור כמה אפקטים די מגניבים עם זיקוקים בתמונות שלך אם תגדיר את המצלמה שלך כראוי. יהיה עליך להגדיר את הצמצם שלך לזמן חשיפה ארוך כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. יתר על כן, תרצה להתאמן על תנועות היד והזרוע שלך. אתה רוצה שהצורה שאתה "מצייר" באוויר תהיה עקבית מכיוון שהמצלמה למעשה תופסת את האור במהלך החשיפה. כשתעשה נכון, תראה "נצנוץ" תמידי שבו נופפת בצורתך. זה עשוי לקחת קצת ניסוי וטעייה, אבל תאהב את האופן שבו התמונות נראות.

 

כיצד להשתמש זיקוקים לחתונות

כמובן שאם אתה תוהה כיצד להשתמש זיקוקים לחתונות, יתכן שאתה מתכוון פשוטו כמשמעו. אחרי הכל, לא כולם יודעים להדליק, להפיץ ולהיפטר מהם כראוי. להלן פירוט כיצד להשתמש במוצרים שלנו בחגיגתך במונחים המילוליים ביותר האפשריים.

הפצתם לאורחים

לפני שתוכלו להשתמש בהם, עליכם להפיץ אותם לאורחים. ישנן שיטות רבות שעובדות טוב, אך ישנן שתיים הנחשבות היעילות ביותר. השיטה הראשונה היא להציב אותם בכניסה לאירוע שלכם. אתה יכול לשים אותם באגרטל בשולחן הקבלה. שיטה שנייה היא להציב אותם באגרטלים בכל שולחן. זוהי תקופה נהדרת לשלב זיקוקים בחתונה שלך. הקפד לספק שלט או כרטיס עם מידע על איפה ואיך להשתמש בהם.

 

הדלקת הזיקוקים בחתונות

לאחר ההפצה, תצטרך להתחיל את המסיבה! ישנן דרכים רבות להדליק זיקוק, אך הדרך היעילה ביותר היא להשתמש באש פתוחה. האפשרויות העיקריות הן לפידים או נרות, אך מצית למנגל יעבוד גם כן. אם כל השאר נכשל, אתה יכול להשתמש במצית בוטאן, או אפילו זיקוק מואר אחר. הימנע משימוש בפריטים מסורבלים כמו גפרורים או מצתים של זיפו מכיוון שהם לא יעשו את העבודה מהר מאוד.

 

לאחר שבחרת מקור הצתה, אתה מוכן להדליק את הזיקוקים שלך. פשוט הרחק את הנוצץ מגופך, וגע בקצה בלהבה. המחזה יתחיל, ואתה חופשי ליהנות מהמוצר שלך.

 

שיטות נכונות להפטר מהזיקוק

לאחר סיום המופע, עליכם להיות אחראים לאופן בו אתם נפטרים מהזיקוקים שלכם. לעיתים נראה כי זיקוק יכול להסתיים אך הוא עדיין בוער לאחר מספר שניות. בנוסף, ידית החוט יכולה להישאר חמה מספר דקות לאחר סיום הבערה.

 

כדי לשמור על ביטחון, שקלו להשליך את החוטים לדלי מים גדול. זה יבטיח שהם יכבו עד הסוף ללא כל ספק. אם האפשרות של דלי מים אינה אפשרית, דלי חול או בור יעשו את העבודה גם כן. לא משנה מה תבחרו, וודאו שאתם מכבים  את הזיקוקים כראוי. וכמובן וודא שיש בידך מטף כיבוי.

 

אז איך תשתמשו בזיקוקים בחתונה שלכם?

עכשיו כשאתה יודע את כל הדרכים השונות בהן ניתן להשתמש בזיקוקים ואת השיטות להדלקתן, כיצד תשתמש בזיקוקים בחתונה שלך? הם אלטרנטיבה חסכונית לטובת חתונה יפה; במיוחד זיקוקים לחתונה בגודל 10 אינץ' במחיר צנוע. והם מוסיפים נופך של אלגנטיות וריגוש לכל אירוע. לא משנה מה תכננת, דאג לשים בראש את הבטיחות ולתכנן את פעילויותיך. אם מכניסים את החלקים הנכונים למקום, תוכלו ליהנות מחוויה מהנה ומרגשת.

Leave a Reply