כשאתה זקוק לאינסטלטור לשיפוץ ולא לתיקון

למרות שככל הנראה אתה יכול להתקין אסלה בעצמך, האינסטלטור יכול לעזור בפרויקטים קשים יותר כמו יצירת חדר אמבטיה חדש ונוצץ, הוספת מקלחת בקומה של הילדים.

  1. השג שמות

שוחח עם שכנים שעברו שעשו שיפוץ או עבודות בנייה חדשות לאחרונה והשיגו שמות. זיכרו שאתם שוכרים אינסטלטור לשיפוץ או לבנייה, ולא לתיקון. משאיות האינסטלטור המהירות שאתם רואים בכל רחבי העיר מתמחות בתיקוני חירום. מה שאתם רוצים זה אינסטלטור שיגיע מוכן בתאריך שנקבע ויבצע עבודות סולידיות, שיעקוב אחר לוח זמנים שנקבע מראש ויסייע לך בשיפוץ המטבח או האמבטיה שלך.

  1. בדוק את רישוי מדינה

בדוק באתר הרישוי של מדינתך כדי לבדוק אם האינסטלטור מורשה והאם יש לו תלונות פתוחות או פתורות. לא כל המדינות נותנות רישיון לאינסטלטורים, אך אתר הפניות כמו מדרג הוא מקום טוב להתחיל בו את החיפוש. זכור, גם אם הוא אינסטלטור מורשה, זה לא בהכרח אומר שהוא אינסטלטור נהדר. זה רק אומר שהם עמדו בדרישות המינימום כדי להשיג את הרישיון. שמועות הן אינדיקטור טוב בהרבה לערך של אינסטלטור.

  1. גביש את תוכנית האינסטלציה שלך

הכן את תוכנית האינסטלציה שלך לפני שאתה מתקשר לאינסטלטורים או ביובית בתל אביב . אין צורך לעדן את התוכנית לרמה של סוגים וגדלים של צנרת ואביזרים; האינסטלטור יעשה זאת. אבל אתה צריך לדעת מה אתה רוצה שהתוצאה הסופית תהיה.  רוב האינסטלטורים מגיעים מוכנים לעבודה.  אם הוא או היא עובדים למען עצמם, זמן שהם מקדישים בדיבור איתכם הוא זמן השבתה שמוריד מהכנסותיהם.  אם האינסטלטור עובד בחברה, הם עדיין צריכים לתת דין וחשבון על זמן שהוקדש לדברים אחרים מאשר לעבודה.  למרות שאתה יכול לצפות לעצות טובות מצד אינסטלטורים, אל תצפה שהם ישבו איתך לשולחן ויכינו תוכניות. עקוב אחר הטיפים שלנו לתכנון מסלולי אינסטלציה חדשים.

  1. ערוך רשימה לפני שיחותיך

ודא שאתה שואל את השאלות הנכונות:

  • חיובים לפי שעות?
  • מחירים עבור משימות שאינן קשורות לאינסטלציה (כמו פתיחת קיר)?
  • האם הלקוח מחויב בזמן שהשרברב ממתין למשלוח חלקים למיקום?
  • האם הם מלוכדים, יש להם גמול עובדים וביטוח אחריות?
  • האם הם יקבלו עבורך אישור? לא סביר, אבל לא מזיק לשאול.
  • בהנחה שהפרויקט שלכם אינו לחוץ, האם תוכלו לנהל משא ומתן על עסקה טובה יותר על ידי העסקת האינסטלטור באחת התקופות הריקות שלו?
  1. בצע שיחות

התקשר ובקש את המנהל. היו סבלנים. הם ככל הנראה מדברים עם קבלנים וכנראה לא מקבלים שיחות רבות ישירות מבעלי בתים. הודאה בזה שאתה מעוניין במומחיות שלהם עלולה להרגיע אותם מעט.

  1. השג אישור

בהנחה שהשרברב לא השיג עדיין אישור בשבילך, עכשיו זה הזמן להגיש בקשה.

  1. קנו חלקים משלכם

סביר להניח שתרכשו חלקים משלכם, שירותים, כיורים וכדומה. היו מוכנים לפני תחילת יום העבודה הראשון.

  1. הכינו את איזור העבודה

אינך רוצה שהאינסטלטור היקר שלך יבזבז זמן יקר בפתיחת קירות, פינוי חללי זחילה, הארת מרתפים כהים וכו. גם אם אתה חושב שהם צריכים לעשות זאת, עשה זאת בשבילם. אחרי הכל, זה הבית שלך.

  1. להישאר באיזור העבודה במהלך העבודה

אל תרחף. במקום זאת, הישאר מחוץ לטווח הראייה אך במרחק קריאה לשאלות מהאינסטלטור. אתה רוצה לעודד שאלות. תקבל תוצר עבודה הרבה יותר טוב כך.

Leave a Reply