סימן: צרורות קולגן בצורת להקות, עננים, מריחות או חרוזים נקראים ביחד טופי לימפטי. הם נצפים בדרך כלל באזור הקשתית החיצונית, אך ניתן לראותם גם באזור ההומוריסטי. הצבע האידיאלי הוא לבן. שינוי צבע מלמד על נטייה מוגברת לטעינה רעילה בתוך הלימפה. גורם שכיח לכך הוא חשיפה לעשן סיגריות או למזהמים אחרים הנמצאים באוויר.

 

חשיבות: טופי מצביע על נטייה לסטגנציה, גודש, נפיחות והגדלה של בלוטות הלימפה והרקמות הסמוכות. פוטנציאל זה מחמיר על ידי אורח חיים הלוקה בחוסר פעילות גופנית. נוכחותם של טופי מעידה גם על רגישות מוגברת בקרומים הריריים. קטרהל מתעורר על ידי חומרים מסוימים הנישאים באוויר וקבוצות מזון מסוימות; במיוחד חלב, חיטה וסוכר מזוקק.

תינוקות עם סימן זה הופכים לעיתים קרובות למועמדים לטיפולים כתוצאה מייצור רירי מוגזם הנגרם כתגובה לחומרים תזונתיים אלה. למען האמת, ניסיוני היה לראות רזולוציה מוחלטת של ייצור ריר מוגזם והימנעות מוחלטת החדרת גרומט לחלוטין תוך התאמה פשוטה לתזונה. מה היה התיקון? הגבלה של כל מוצרי החלב, קמח החיטה המזוקק והסוכר.

 

לנשים עם טופי בגזרי הנשימה יש נטייה גבוהה לחוות רכות בשדיים מחזוריים כתוצאה מהשפעת האסטרוגן המוגבר. נטייה למחלות שד פיברוציסטיות שכיחות אצל נשים עם טופי לימפתי. מחלת שד פיברוציסטית עשויה לפגוע בשד אחד או בשניהם, אך לרוב היא בסדר. התסמינים כוללים שדיים נפוחות, רכות ו / או עם גוש אחד או יותר. לעתים קרובות, הסימפטומים מחמירים רגע לפני המחזור החודשי של האישה. לרוב הנשים אי הנוחות הזו היא זמנית, עם זאת, יש נשים שחשות כאבים עזים וממדי שד מוגברים בגודל של עד כוס אחת בשבוע שקדם למחזור. כל הנשים עם טופי צריכות להיות ערניות לבדיקה עצמית של השד בגלל נטייה מוגברת לטיפול בשדיים "גרגירים" או גושיים באופן טבעי. זה יהיה יותר ברור לאחר שילדו ילדים.

 

טופי נמצא בקרב אנשים שיש להם עדיפות טבעית לפעילות נמרצת. זה מה שמערכת הלימפה צריכה כדי להישאר בריאה. אנשים אלה יודעים שהם מרגישים טוב יותר כאשר הם פעילים גופנית. חוסר פעילות גופנית מקדם את הנטיות הקשורות לטופי.

 

הוצא מ(עמוד 142) ספר הלימוד המשולב באירידולוגיה 2016 מאת טוני מילר ND DHM

© טוני מילר

רוצים לבצע הליך טיפול טבעי במחלות על ידי אבחון בגלגל העין צרו קשר עם מרים גרבר

 

Leave a Reply